onsdag 17 april 2013

Dagar som denna..

Har en fruktansvärt dålig dag.
Är så trött att jag inte orkar något. Verkligen inget.
Har försökt städa i en timma nu och kommer ingenstans. Är bara trött. Ändå sov jag förut när jag kom hem.
Har en känsla av frustration i kroppen och känner mig bara ledsen.
Sov tom bort min tid hos psykologen förut. Så himla besviken och arg på mig själv för det. Men min jävla ångest kör slut på mig. Har fått gjort det jag skulle ha gjort dom sista dagarna iallafall, gått till gruppen och vart och tränat varje dag. Träningsvärken gör inte mitt humör bättre just nu heller.
Vill bara lägga mig på golvet och gråta och skrika.
Vill inte ha den där jävla ångesten som vägrar försvinna. Även dom dagar som är av den bättre sorten är den där. Jag kommer aldrig ifrån den helt och jag vet inte vad jag ska göra. Känns som om jag gör det jag kan och borde göra. Men ändå känner jag mig besviken på mig själv. Jag kan inte tycka om mig själv när jag mår såhär. Hittar bara fel och insidan gör ont. Ska det alltid vara såhär? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar