måndag 11 mars 2013

Solig eftermiddag !

Gjorde misstaget att lägga mig på soffan när jag kom hem idag. Kommer inte upp! Varifrån kommer tröttheten?
Riktigt skönt att kolla på klockan och se att den är 16.58 och solen fortfarande är framme :) ljusa dagar.
Det börjar gå åt rätt håll nu :)
Nästan alla är sjuka i gruppen nu, vi var bara fyra som var där idag så blev varken teori eller någon direkt träning men jag och Helen tog då saken i egna händer och promenerade runt halva Åby. Dagen gick jättefort verkligen :) så skönt att ha hittat någon i gruppen man kan prata och umgås med.
Imorgon är vi lediga. Vet inte alls vad jag ska göra för att få dagen att gå. Men det finns ju alltid något att göra. Här ju möjlighet att åka bort till f&s och träna, haha stor chans att jag skulle komma iväg och träna själv.
Den 25e när det kommit in lite pengar på kontot har jag och Anna bestämt oss för en liten shoppingtur på Frölunda torg med :) längtar! Nä dags att masa sig upp och göra klart renoveringen av lillasysters sängbord? Japp, många bollar i luften nu ;)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar