måndag 14 januari 2013

Känslan...?

Lärde mig en del om något nytt idag.
Något ganska fantastiskt och på ett sätt ganska skrämmande.

Har en känsla av lugn i kroppen nu.
Som om tankar och känslor känns passiva.
Ingen ångest.
Kan inte beskriva hur skönt det är.
För bara några timmar sen hade jag tusen saker jag oroade mig för,
just nu känns det som om jag kunnat lägga dem på hyllan :)
Även om denna känslan inte är föralltid så tänker jag njuuuta nu :)

Visst finns det alltid tankar kvar men dom oroar mig inte lika mycket just precis nu
som dom annars brukar göra.
Och den känslan jag har nu är inte alls lika skrämmande längre.

Jag längtar tills jag är helt fri från Panikångest, eller nej, jag längtar tills jag kan hantera min panikångest.
Fri kommer jag nog aldrig bli, jag har ångest, alla människor känner nån gång ångest.
Vissa mer än andra..  


All the things that you are,
Beautifully broken, alive in my heart,
And know that you are everything,
Let your heart sing and tonight, we light up the stars,
All that you are
                        Goo Goo Dolls - All that you are
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar