lördag 9 februari 2013

Effektiv trötthet

Känner mig tröttast i Sverige just nu.
Skulle kunna sova bort denna ångestdag totalt.
Igår fick jag äntligen min ersättning från försäkringskassan, efter månader av väntan!
Passade på att sätta upp en liten fondvägg hemma i vardagsrummet, blev jättenöjd!
Ska se om jag inte kan få upp en bild på det sen :) Känns som ett helt nytt vardagsrum, hela lägenheten känns lite annorlunda faktiskt :)
Försöker även få städat hemma men det är där tröttheten kommer in och förstör, minsta lilla ansträngning och det känns som om jag skulle kunna somna ståendes, varför är det så? Är det verkligen normalt?
Kan känna så ofta, intensiv trötthet liksom. Och sover jag blir jag oftast ännu tröttare.
Har verkligen inga planer denna helgen och det känns så ensamt.
Borde ta mig i kragen och få städat klart, duschat och kanske färgat håret iallafall.

Kram



"M"
 
I hate it when you´re not around,
and the fact that you didn´t call,
but mostly I hate that I don´t hate you,
not even close, not even a little bit.. 
Not even at all..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar