lördag 16 februari 2013

Veckans höjdare

Ligger i soffan och kollar på true blood idag. Lite ångestkänningar idag, haft smått panik emellanåt. Vet inte riktigt vad det beror på. Ikväll är det tänkt att jag ska iväg till Anna, vi ska ha myskväll och kolla mello och bara vara liksom. Tror jag kan behöva det.

Veckan har inte varit någon höjdare.
Missat en del på kursen och igår kom L från kursen hit och satt och pratade en stund om hur vi kunde lösa det. Kändes skönt med någon som bryr sig, någon som tog sig tid. Efteråt kände jag mig ganska glad. På kvällen var jag på teater med min moster, kusin och tillhörande. Idag har jag inte alls lika mycket energi. Är trött och orkeslös igen men tror att det kanske blir bättre av att få träffa och umgås med Anna, och morriz och malte såklart med!
Tror jag ska vila en stund nu. Håller på att kaka lite pasta för jag har verkligen ätit kasst dom senaste dagarna, knappt nånting. Så snart blir det lite pasta och pastasås, gourmet mat liksom ;)

Kram  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar