onsdag 13 februari 2013

SuckingFuckingOnsdag

Dagen har börjat riktigt kasst, massa ångest, svårt att ta mig iväg och nu ligger jag här på soffan och försöker ta itu med ångesten, då börjar magen krampa. Ibsen gör sig påmind men det är liksom bara kramper, inget annat. Kommer i vågor och känns ungefär som om någon sätter en kniv i magen, krampen sitter i i ca 1 min för att sedan släppa och hålla sig borta ett tag och sen hugga till igen. Sen ringde dom från min psykolog idag och meddelade att hon är sjuk. Typiskt. Och inte första gången hon är det, en gång i månaden brukar hon vara det minst.
Känner mig så liten nu, önskar någon kunde komma och ta hand om mig. Stoppa om mig, ge mig en puss i pannan och bara låta mig vara liten.
''Bra'' start på en solig dag och utan minusgrader för ovanlighetens skull.
Jaja, lika bra att acceptera dagen som den är. VILL INTE !
Vad ska man göra av denna dagen nu?
Måla, sy, ligga på soffan, tycka synd om mig själv? För det får man faktiskt göra ibland. HelvetesJävlaMageOchÅngest.

Hoppas alla där ute har en bättre dag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar