lördag 2 februari 2013

Lugnet mitt i stormen

Haft en känsla av lugn flera gånger idag, och det hör inte till vanligheten kan jag säga.
Är oftast stressad och orolig inombords, men idag har den där känslan av totalt lugn infunnit sig iaf ett par gånger :) Så skönt att det inte går att förklara :)

Kollat väldigt mycket film dom senaste dagarna, mycket för att vara mig iallafall.
Igår kollade jag på Meet Joe Black, väldigt fin film med en rätt snygg Brad Pitt i ;)
Och eftersom jag inte kunde sova blev det en till, Romeo+Juliet, ingen höjdare så, väldigt speciell.
Ni som sett den förstår nog vad jag menar. Men budskapet är för fint, kärlek mot alla odds :)
Ungefär som Skönheten och Odjuret, kärlek kommer inifrån.
Ja, jag är hopplös - jag vet!
Har ju blivit en hel del (läs bara) tjejfilmer så nu sitter man här och känner sig allmänt ensam och tom.
En skräckfilm på det här och sömnen vore totalförstörd, haha.

Senaste veckan har jag vart rätt nere, haft PMS så det skriker om det, växlar extremt i mina känslor och det är jättejobbigt! Först kan jag vara lättretad och rätt frustrerad på allt för att sen bli nere och bara vilja gräva ner mig, låååångt lååångt ner och komma fram när allt är bra igen.
Har alltid haft ont av pms, men inte som sista året, vissa gånger är jag verkligen helt förstörd.
Funderar på om det verkligen är normalt?
Men antagligen är det väl så - suck !

Dags att återgå till tjejfilmskvälliminensamhet.nu

Puss OCH Kram

My outsides looks cool
My insides are blue
Everytime I think I'm through
It's because of you
I've tried different ways
But it's all the same
At the end of the day
I have myself to blame
Keep on trippin


You can buy your hair if it won't grow
You can fix your nose if he says so
You can buy all the make-up
that M.A.C can make
But if you can look inside you
Find out who am I too
Be in a position to make me feel
So damn unpretty
 TLC - Unpretty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar